Alparslnbuss Kbrrgms yenidoğan bebek çok uyusa da normal az da uyusa normal ama 2 saati geçmesin emzir mutlaka hatta her isteğib de emzir sarılık riski varsa gündüz saat bası gece de 1. 5 2 saate bir emzir
Dibeee Kbrrgms bırak uyusun canım sonra cok ararsın benim kızımda öyleydi tabi 3 saate bir mutlaka kaldır doyur onun dısı da zaten hep uyuyorlar gaz sorunu yoksacocugun
Ozgeurkn Kbrrgms normal canım benim bebeğimde öle zorla uyandırıyorum emzirmek için emerkende uyuyor 😂😂
Ryhn0 Evet normal diye biliyorum arkadasimda yeni doğum yaptı bebis hep uyuyor sarilik olmamasi icin sık emzirmem lazim ama bir türlü uyanmiyor diyo oda, zorla uyandiriyolar bebisi😄
Mini9 Kbrrgms ilk haftalarda normal bizim de öyleydi 2 saatte bir emzirmek için uyandırıyorduk hatta ikinci günü bi türlü uyandıramamıştık 😄