Şükür şu postu açmak sonunda banada nasip oldu 🤲🏻🥰 Evet yorucu bir süreçten sonra şükürler olsun ki bende evladımı kucağıma aldım.zorlu bir hamilelik yaşadım 17.haftaya kadar sorumsuz geçen süreç bir gece aniden gelen sulu kanla zorlu bir sürece geçiş yaptık İzmir’de oturanlar bilir gümüşlüğe pazarına gitmiştik bir gece toplasan 2 saat yürümemiştim ama eve gideceğimiz sırada altımda hissettiğim bir sıcaklık bile başladı serüvenim ben ilk altıma kaçırdım sanmıştım peçete ile silim dediğim an kanı görünce kalbimin nasıl attığını ne hissettiğimi o korkuyu bir ben bir ALLAH bilir RABBİM kimseye yaşatmasın 🤲🏻 o acele ile ordaki bir özel hastaneye gitmiştik kadın Doğum olmadığı için Seferihisar devlet hastanesine gittik acile giriş yapıldı beni yukarı altılar tekerlekli sandalye ile ama kanamam nasıl arttı anlatamam dedim tamam bittti her şey oku oku özge diyordum kendi kendime sandalyeden beni kaldırdıklarında ordaki hemşirenin dediği hala kulaklarımda ‘’ evet düşük düşük yapıyorsun sen ‘’ o an hissettiklerim kelimelere sığmaz aklımı yitirecek gibi olmuştum ama hem hissediyordum onun içimde hala nefes aldığını dua ile devam ettim hep ve o hafta alamayız kalp atışlarını deseler bile 2 demeden sonra duymuştum oğlumun kalp atışlarını dularımı hiç geri çevirmesi RABBİM 🤲🏻 hemşire kalp atışları var ama ultrasonda bakılması gerekiyor dedi ve kendilerinde bölümün kapalı olduğunu en yakın hastaneye gitmemiz gerektiğini söledi acil yola çıktık ama kanama git gide artıyordu.Yanımda olan arkadaşım o an en yakın egepolun olduğunu söledi eşime ve hızla egepole gittik hemen giriş yapıldı doktorum geldi muayene etti suyun sızıyor dedi ve acil ultrason getirtti ve o nefeslerin tutulduğu ana geldik eşim ve ben o kalp atışlarının sesini duyduğumuz an yeniden gelmiştik dünyaya şükür minik savaşçım bırakmamıştı bizi 🤲🏻 ve doktor düşük tehlikesi yaşadığımı acil yatışımın yapılması gerektiğini ve 2-3 gün yatmam tedavi görmem gerektiğini söledi özle olduğu için ücreti konuşun uygunsa hemen acil tedaviye başlamam lazım dedi ben deü hastanesine gidiyordum orayı atarım olanları anlattım ve odada bana yatış yapamayacaklarını acilde yatabileceklerini söylediler acilde 2-3 gün yatış mi olur sizin hastanızım dediğimde yapabileceğimiz bişi yok deyip suratıma kapattılar telefonu ve o an eşim yatışı yaptırmış meğer beklememek için.Serumlar iğneler haplar derken zor geçen bir geçe kanamam hala fazla fazla devam ediyordu biz dualar ile geceyi gündüz yaptık doktorum geldi muayene etti ultrasonda tekrar baktı bebeğin gayet sağlıklı olduğunu ama tehditin devam ettiğini tedaviye evde devam edeceğini söledi ve ilaçları yazarak bizi eve gönderdi.1 ay iğne ve hap kullandım kanamam kahverengiye döndü ve azaltı baya sonra muayene sonrası ilaçların hepsini kesti doktorum ve gözlemleyelim dedi gidişatı ilaçları kesince gelen kahverengi kanamamda bitti ve tehditin geçtiğini söledi doktorum ve yeniden geldim ben dünyaya.27. Haftaya gelmiştim artık ama gene tedbir amaçlı çok gezip tozlumuyordum o süreçse sadece tuvalet ve banyo için kalkıyordum ayağa tam kalkıyorum rahatım artık deşiğim an muayene esnasında doktorum bebeğin aşağıyı zorladığını sancılarımın başladığını ve erken doğum riskim olduğunu söledi ve yatış yapılması lazım acil tedaviye başlıcaz dedi ve ben gene başa dönmüştüm yatış yapıldı bebeğin doğabileceğini ama ihtimal vermediğini geme hazırlıklı olmamız gerektiğini söledi doktorum baş aşa dönmediğini popo ile zorlasada orayı inceltemeyeceğini açılmamın olmadığını korkmamam gerektiğini söledi ve o geceyi hastanede geçirdik iğne,hap,serum ve dualarla bir gece daha sabah olmuştu doktorum gelmişti muayene sonrası erken doğum tehlikemin devam ettiğini ilaçları kullanarak evde yatış yaparak tedaviye devam edeceğini söledi 2 gün ara ile kontrole çağırdı ve 28 haftada bebeğim baş aşa dönmüştü ama zorlamıyordu aşağıyı artık şükür bunuda atlattık dedik ve yatışa devam ederek 33 haftaya gelmiştik bir kontrol günü daha geldi kasıl ağrılarım artmıştı sol boşluğuma vuran ağrı beni bitirmişti doktorum ultrason da herşeyin normal olduğunu böbrekler ile ilgili sıkıntı varmı diye ultrason çektirdi ve oda temiz çıktı hadi bide nts bakalım dedi doktorum neyse bağlandım geldim ntsye odaya girdik hocam bişi yok gidelim biz dediğim an doktorumun Doğum sancılarımın başladığını böle beni eve gönderemeyeceğini kontrol altında tutulmam gerektiğini söledi ve alttan muayene etmesinin gerektiğini söledi ve 1 cm acılmam olduğunu öğrendim yatışım yapıldı ve serum,hap verilmeye bağlandi sabah oldu ve doktorum önlem için ciğer geliştirici iğneleri vurulması gerektiğini anlattı ve yatış ile sürece evde devam etmem gerektiğini söledi ve 1 hafta sonrasına geldiğimizde kontrolde bebeğin gene gelmeye çalıştığını rahim ağzının incelip yumuşacığını ama sancı çıkmadığını söledi doktorum ve gene yatışım yapıldı gözlem altında 1 gece geçirdik hastanede ertesi gün eve gelmiştik bu süreçde annem hep yanımda kaldı sağolsun 🤲🏻❤️ve geldik 36.haftaya muayene oldum ntsye bağlandık ve sancılar gene başlamıştı ama hissetmiyordum gene ben 100lere vuruyordu doktor artık haftanın iyi olduğunu yatış kararının bizde olduğunu bebek doğmak isterse durdurmayacağını söledi bizde bunun akabininde evde gözlem yapmak istediğimizi söyledik doktorum bebek hareketlerini sordu sıkıntı olmadığını sölediğimde herhangi bir azalma olduğu an gelmem gerektiğini bol su tüketmem gerektiğini söledi ki günde 4 litre su içiyordum 🙊😂 eve geldik şükür sıkıntı olmadı ve doktorum 38.haftaya sezaryan için gün vermişti 😍 37+4de kontrol için gittiğimizde bu kez de bebeğin kordonunun boynuna dolanma tehlikesi olduğunu öğrendik ve o hafta gene hareket kontrolu ile uykusuz geçirip şükür ki 38.haftaya girdiğimizde sezaryan günümüze sağsalim gelmiştik şükürler olsun ki sabah erkende kalkıp hazırlandım ve dularla yola cıktık hastaneye vardık yatışımız yapıldı ntsye bağlandık ve doktorum odaya geldi ntsde bebeğin aç kaldığını planlanan saatten 1 saat erken alındım ameliyata ki ben hiç ağlamadım o kdr şeye rağmen okuyarak girdim konuşmadım kimse ile doktorlarla bile iğnem oldu yatırdılar hemen uyuşmam yavaş yavaş başladı doktorum geldi ve 15 dakika içinde oğlumun sesini duydum o an başladı benim için asıl hayat derin bir nefes aldım o an ve gösterdiklerinde başladım ağlamaya çocuk doktoru kontrolu için götürdüler ve 1 süre sonra getirdiler öpüp kokladım o koku o duydu anlatılamaz bir hismiş RABBİM isteyen herkese nasip etsin biz şuan evimizdeyiz ve 3 günlük oldu bile şükür oğlum çok iyi benim ağrılarım oluyor ama o yaşanılanlardan sonra hiç dayanılmaz olmuyor inanın ağrıyı acıyı unutuyor insan sezaryan olucaklarda hiç korkmasın abartıldığı kadar kötü bişi değil evlatını kucağına alınca insan gözü hiç birşey görmüyor ağrısını bile umursamıyor.Kusura bakmayın uzun yazdım ama ben gibi olanlara umut ümit vermek istedim rahatlasınlar RABBİM yardım ediyor kuluna 🤲🏻 gün bekleyen herkese yardım etsin RABBİM ve isteyen herkese hayırlı evlat nasip etsin ALLAHIm 🤲🏻 hakkınızı helal edin zamanınızı aldım 🥰Yazım hatası olduysa affola yardımcı olabileceğim bişey olursa sorun yardımcı olayım 😊❤️