DBsvn ay oda bişey mi iki paket takma tırnak aldım 78 tl ödedim neymiş değer belirlenemeyen ürünmüş. bu hafta aliexpress yüzünden stresten doğum yapıyordum gümrük sorgusuna çekildim tövbe bir daha alışveriş falan yapmam😆 zaten artık bir mantığı da kalmadı gümrük vergisi bazı ürünlerin teslimat bedeli derken ederini geçiyor ödediğimiz para