39 haftaligim çok bel ağrım var acile gittim nst de ağrı çıkmadı diye beni eve gönderdiler. Eve geldim hala geçmedi sabah 7den beri ağrıyor. Özelde ağrı kesici serum için gitsem bi zararı olur mu acaba. Özeldeki hicbir kadın doğumcu da çalışmıyormuş bugün ne yapsam. Bebeğin ters sezeryan olacam boş yere acı çekiyorum