mrb kızlar 19+2yim bugun. Dün sınavım vardı yetisemicem diye kosmak zorunda kaldım kostum cok yoruldm ama bugun gönepimin alt kısmı sağ cok ağırıyo özellikle ayağa kalktıgımda düz duramıyorum bisüre ağırıyo uzanınca da acıyo ama ayağa kalkınca 2kat duruyorum bisüre sonra dogrulabiliyorm ama yine ağrı var sürekli. acile gitmeme gerek varmı? yoksa yarın hastaneuemi gitsem? yada gecermi? kan vs hicbise görmedim cok sükür. birde ben hala hareketlerini hissetmiyorum yada anlamıyormuyum bilmiyorum ama normalmi? korkuyorum ama bilmiyorum