SevcanSungur Merhaba arkdaslar aranizda regenesis max kullanan var mi? Memnunmusunuz acaba ve bulanti vs bir yan etkisini gordunuz mu yardimci olursaniz cok sevinirim 🙂
uras SevcanSungur ben kullanıyorum canim bi sıkıntı yaşamadım ama sabah ic ince bulantı yaptı o yuzden şimdi yatarken içiyorum farketmez herhalde
Basak4307 SevcanSungur ben 3aydır kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım aksine kan testlerim ve vitaminlerim yükseldi öyle söyleyeyim çünkü çok kapsamlı bir kapsül hamileliğin boyunca kullan sesi doktorum🙂
Ceren35 SevcanSungur bende kullaniyorum 1 ay olacak bir yan etkisi olmadi bazen biraz bakik yagi kokuyor ama guzel
FahriyeztrkYcel SevcanSungur bende 3.ayım bitince başladım bulantı şikayetlerim vardı ilaçtan mı bilmiyorum ama 3.aydan sonrada azalır demişti doktorum .O kadar vitamin alıyoruz ben grip oldum onada şaşırıyorum😂
Ebecik Ay bende yeni başlıcam .doktorum çok iyi dedi .yanında ekstra alg yaağı kullanıcam .elimdeki ilaç bitsin
SevcanSungur uras tesekkur ederim bende tavsiyesinize uyup gece yatmadan ictim bugun daha yeni insallah yapmaz 🙂
uras Basak4307 bunu kullanmaya başlayınca folikasit icmiyorum ben doktora sormayida unuttum siz iciyormusnuz ayrıca folikasit
SevcanSungur Basak4307 gercektenmi sirf bunlari dusundukce bulantim olsada icecem diyorum insallah benimde oyle olur 🙂
FahriyeztrkYcel uras 12.haftamda folik asiti kesti benimde doktorum vitamin ve demir ilacı kullanmaya başladım
Basak4307 uras yok içmiyorum ben hamilelikten önce tek folik asit kullanıyordum doktorum bırak sadece regenesis kullan içinde var dedi yoksa ağır gelir dedi
uras Ceren35 5.3 haftalik doktor vitamin takviye bunu kullan dedi ama f olikasiti bırak demedi benimde aklima gelmedi sormak
SevcanSungur FahriyeztrkYcel evet cok cabuk mikroplari kapiyoruz okadar sey kullanmamiza ragmen bende oyleyim 😉