mercimek Canım ben 14. hafta içerisindeyim ve bebek odasını beğendik bile😊 Aralık sonu gidip sipariş vereceğiz. Ben kız tarafı oğlan tarafı mevzuaunu pek bilmem ama bizim bebeğin odasını aileden olmayan, iki ayrı arkadaşımız almak istedi, Hediye olarak. ❣ Mesela onlar ortak olarak alacaklar. Geri kalan ıvır zıvır şeyler zaten bebişin teyzeleri halaları yengeleri dayıları vs tarafından tamamlanacak. Bi kaç önemli şey ( oto koltuğu, bebek arabası gibi) biz alacağız.
bence doğacak çocuk ortak çocuk. Ailelerin böyle bir ayrıma girmesine hiç gerek yok. Herkes gücü yettiğince elinden ne geliyorsa alsın .
Mesela teyzem kızının oğluna hiç bişi almadı, çünkü kızı biraz zor beğenir. Alırım beğenmez giydirmez kullanmaz diye düşündü bu yüzden maddi yardım yaptı, onlar da zevklerine göre cocuklarına aldılar. Böyle de bi yardım olabilir. Netice de dediğim gibi doğacak çocuk ailelerin ortak çocuğu..ayrım yapılması çok saçma bir şey..