Sema12 Deletedmom0990 cnm onn bi suresi yok en bastan yapmak hatta gebelik disida dahil normal.zamnda da hergn 40 dk yuruys yapman lazm 😉👍
Deletedmom0990 asyaa15 kar kış mecbur yürüyecez daha kolay doğum için bende 16+1 deyim başlarda yeni olduğu için arkadaşlarım falan hemen başlama demişti bıraktım yoksa 10 haftalıkken baslamistim
Deletedmom0990 Deletedmom0093 ben çok doktor değiştirdim ya düzgün ilgili bir doktor bulamadım henüz 😏
Deletedmom0990 BabyD yok ikimizde sağlıklıyız şükür 16+1 deyiz ben 10 haftada başladım da arkadaşlarım erken demişti ilgili bir doktor hala bulamadim ondan dolayı ben çıkayım bugün o zaman 🙂
Deletedmom0990 Sema12 ne bileyim ya 10 haftalık başladım arkadaşlar olmaz deyince 16+1 olduk bı sorayım dedim normalde sporcuyum zaten kolay doğum için yürüyüş yapmak istiyorum
Deletedmom0093 Deletedmom0990 Fiziksel faydasının yanında psikolojik olarak da cok iyi geliyor açık havada yürüyüş yapmak. Doktorumun söylediği 20 30 dk civarı düz yol yuruyusleri yapin,yokuş ve merdiven çıkmayın sadece.
BabyD Deletedmom0990 O zaman rahatlikla yuruyebilirsiniz hem sizin hem de bebeginizin sagligi icin cok yararli olur☺️
Sema12 Deletedmom0990 cnmm hayir sen suandn basla daha gzel , hem kili kntrolu saglarsn hem odemn olmaz hemd rahat dogm yaparsn kndini enerjik hssettign surecee hergn 40 dk yuruys yap 😉👍
Symsglm Deletedmom0990 31haftalıkken doktoruma sorduğumda en fazla 20dk yürüyebilirsin, 1 saatlik yürüyüş 35ten sonra demişti 😊
Symsglm Deletedmom0990 günlük hayatında düzenli yürüyüş yapan biri değilsen eğer sağlıklı olanı 35ten sonra yürümekmiş çünkü 8.ayda çocuk yerleşebiliyor, erken doğum riski yüksek oluyormuş😊
Mlsldy Ayımdan itibaren 2 günde 1 yarım saat yürüyüş yaptım 29. Haftadayım hala devam ediyorum çıkmadığım zaman kendimi kötü hissediyorum bunalıyorum filan 😶 bir de yürüyüş bel ağrılarımı da azaltıyor