Arkadaşlar merhaba 16 haftalık hamileyim Erzurum’da köyde öğretmenlik yapıyorum kontroller için burda ilçeye gidiyorum ama doğumu ankarada yapıcam nasipse. 32 haftada izne ayrılıp Ankara’ya gidicem ama orda hangi hastane iyidir tavsiyeleriniz nelerdir birde belli bir haftadan sonra hastaneler kabul etmiyorlar diye duydum doğru mu acaba?