Damla123- Kızlar biliyorsunuz progestan fitil alınca zaten yarısı geri geliyor normalde sarı akıntım oluyordu progestan alalı olmuyor hapla karıştığı için mi öyle yolsa normal mi ? Yaşayan var mı
Gulmartin 5463 aldıktan sonra uzun süre yatsanız da geliyor mu biraz beyaz olarak gelmesi sorun değil o fitilin kaplaması. Vajinal yoldan daha etkili demişti doktorum
Cansusezgin Bende kulaniyorum 200luk ama vajinal yoldan alıyorum 28 günüm.kaldi doğuma hemen hemen 10 tane fitil kaldı şuan devam ediyorum.hala da rahim ağzı kısalığı var demişti
Damla123- Cansusezgin ya ne zaman demişkerdi kısalık bana da çok hafif kısalma var dedi onun için başlattı şu aman 16+3 tekrar doktora gidip olmadı bir riskli gebelik uzmanına gitmek istiyorum size ne zaman kısalma var dediler ve sadece fitil hap mı verdiler
Rabbiminemanetii Bende vajinal olarak kullanıyorum 200lük olanı. Ama en az 1 saat 1bucuk saat uzanmama ragmen akıyo bu normalmi sizce. Yoksa ben yanlsmi kullanıyorm
Damla123- Rabbiminemanetii canım normal çünkü bende yatınca alıyorum hatta neredeyse 5-6 saat hiç kalkmıyorum ona rağmen geliyor doktorlar da normal diyor ben akıntı konusunu merak etmiştim de
Burii52 Peki Kızlar bnde kullanıyorum jel progestron dizinde böle sarımsı tam değil ama öle top şeklinde oluyo mu dökülüyo mu