Yeliz1905 Benim de sizin gibi normalde dökülür, ilk aylarda daha da çok döküldü, kısacık kestirdim şampuanlar maskeler vs hiç işe yaramadı ama özellikle 5. aydan sonra kendi kendine dökülmesi durdu ve tarihindeki en sağlıklı halini aldı 😂 Hormonlardan kaynaklı dış müdahaleler çok bir işe yaramıyor