SevdaVEFAtih Kızlarr.. fiyatı uygun bir bebek kamerası arıyorum. Kullananlardan tavsiye edebilcek olan var mı pek anlamıyoum bu işlerden malesef.
busraakeskinn SevdaVEFAtih ben e bebekten brion vega kamera aldım fakat daha bebiş olmadığı için kurup kullanmadım. Fiyatıda uygundu bi bakın isterseniz