Fundapkr 36 haftalık hamileyim ama hala kızımızın adına karar veremedik. Sizce hangisi daha güzel damla mı ekin mi?🥰
Damla123- Fundapkr ismim damla herkes vay o dönemlerde Nasıl koymuşlar falan diyor çok havalı duruyor ❤️
Fundapkr Damla123- aslında evet yenilerde cok koyular isimlerden. Annenle baban cidden ileri görüslülermiş😍
Fundapkr Cidden en soru isme karar vermekmiş. Ömür boyu tasıcak bizim kararımızla. Ben ekini cok istiyordum eşimin icine sinmedigi icin ikinci alternatif düsünmeye çalışıyorum. Teşekkür ederim yorumlarınız icin🥰