Syma95 Ben hergun badem ve findik yiyorum bir avuc. Ama kavrulmus yiyorum. Cig tuketmek mi gerekiyor? Kavrulmusun faydasi olmaz mi bilen var mi kizlar
04052016mh Syma95 doktorum bana çiğ yemem gerektiğini kavrulmuş da tuz olduğunu ve ilerki dönemde o tuzların ödem yapacağını söyledi bende badem,ceviz,fındık çiğ yiyorum
Gunes_ Biyerde okumustum cig olarak tuketmenin daha faydali oldugunu hatta kabuklu olup yenecegi zaman kirilmasini
Syma95 Gunes_ cig daha yararliymis nette okumustum bende ama kavrulmusun hic mi faydasi yoktur ki bosuna mi yiyorum 😀
Gunes_ Syma95 vardir elbetteki olmazmi ama ustundeki bi madde ucuyor sanirim hep almistim ben yazin findik badem ceviz hepsi kabuklu kirip yiyorum kuruyemiscilerdekini begenmiyorum ama daha lezzetli oluyor kavrulmus(fındık badem)
sokomel kavrulmuşu da boşuna yiyor olmazsın ikisi de vitaminli. ama ceviz yesen daha iyi. daha faydalı.
04052016mh Syma95 ceviz zorla da olsa yemeye çalış canım bebeğin beyin gelişimi için günde mutlaka bir tane de olsa ceviz yenmesi gerekmiş
04052016mh Syma95 vala biz 5-6 kilo ince kabuklu güzel olandan aldık ben kırıp biraz iç yapıyorum öyle yiyorum bitince tekrar kırıyorum markettekiler paket kimin eli değmiş bilmiyoruz ben yiyemem onlarda o yüzden bilmiyorum marketten alınan olur mu canım ☺️