Aslalby Kesinlikle,siz içiyormuş kadar zarar verir. Doktorum söylemişti bana,pasif içicilik kendiniz içiyormuş gibi zararlı dedi. Bahsettiğiniz yakinlariniz da düşünceli olsun,illa icecekseler balkonda içsinler, evinizde icirmeyin kimseye sigara. Bu donemde kimse sizden ve bebeginizden degerli değil,söyleyin acik acik.