filizzzz hanımlar bugun kontrolüm vardı doktr eşi önde dedi kanamayı sordu ama bende leke dahi hiç olmadı illa kanama oluyo mu anlamadım birde bu ikili üçlü testi problem varsa mı istiyo doktor genel olarak herkesten mi istenir