Kızlar Rabbim öncelikle hepinize sağlıkla evlatlarınızı kucağınıza almayı nasip etsin .. anne olmak isteyenlere de hayırlı evlat nasip etsin kucaklarını doldursun 🤲🏻
30+1 haftalığım 2 gündür çok kötüyüm sürekli kaygı duyuyorum aklıma kötü şeyler geliyor ağlıyorum. Geçmişte ankisiyete bozukluğu ve panik atak geçmişim de var. Doğum yaklaştığı için mi bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum. Aklımda hep kötü düşünceler dolanıyor çarpıntım başlıyor , terleme , bulantı derken ağlıyorum. Hiç iyi değilim. Son aylarda bu şekilde olanlar var mı yardım lütfen ☹️