Liya-3 13yıl önce kızıma orada doğum yaptım canım ben memnun kalamamıştım,oğlumda da Filiz Dursuna gittim hep,şu an tekrar hamileyim yine Filiz Hanımı düşünüyorum,ayrıca doğum evinde kötü bi anım var kısaca anlatayım,oğlumda sancım olunca bi seferlik bi gidelim dedik yine oraya 29.haftadaydım yaşlı bi doktor vardı şansıma baktı bana dediki sen önceden doğum yapmışsın bu sancılar yalancı sancılar dedi azarladı gönderdi tama arabaya bincez tekrar sancı vurdu aynı doktora direk girdi eşim içeri eşime bakın iyi değil dedi,nst aldılar beni sancım ve açılmam çıktı,yatışımı yaptılar durdurdular doğumu serumlarla falan,aslında Filiz Hanıma gidiyordum o eğitimde diye şaşkınlıktan doğum evine gitmiştik,şuan kolay kolay gitmem oraya🤷🏻♀️