Tugba_ilhan Ben oksapar değil de clexan kullanmıştım.Ama hiç ücret ödemiyordum.Arkadaşım ödüyordu.Meğer raporların yüzdeliği varmış,doktor sisteme girerken,rapor sebebine göre karşılama yüzdeliği değişiyormuş.Benim raporum %100 şeklinde çıktığı için ücret ödemedim.Doktorunuza ya da eczacınıza bir sorun isterseniz.