Misrizeli Kızlar merhaba bebek istiyorum bakalım 10 güne test yapıcam hiç belirti yok ama göğsümden süt geliyor hamilelikle alakası olabilir mi
Sermec Misrizeli cnm gebelıkte bıle süt 25 haftadan sonra gelıyo prolaktın hormonun yüksek olabılır bence doktora git ve hormon tahlili ver gebelıkle alakası yok süt gelmesinin
NurEto Misrizeli canm hormonlarla alakalı o hemen endokrine git bence çünkü benm böbrek üstü bezi hormonu yüksek çıkmıştı doktor göğsünde akı tı varmı dedi yok dedim sıktı geldi ama so uçlar temiz çıktı git Bi baktır Kuzu
Elifege Aynen doktora git o hormon düşmezse hamile kalman zorlaşır. Bana öyle demişti doktorum. İhmal etme
Elifege Misrizeli gidip bi değere baktırın derim ben. Değer yüksekse müdahale gerekebilir ancak çok yüksek değilse kendiliğinden düşer benim de kendi düşmüştü ama bende süt gelme durumu olmamıştı. Sadece değerim yüksekti biraz
ikicocukannesi_ Misrizeli benim 8. Haftada falan su gibi şeffaf bı sekilde gelmişti bı test yapın bence
Sermec Deletedmom0096 bu kadar erken geldıgını bilmiyordum erken gelmesi ıyı mi kötü mü bilemem bunu doktoruna sor ben 26+4 haftalık hamıleyım daha gelen giden yok 😁
Deletedmom0096 Sermec kötü bir şey olma ihtimalini hiç düşünmemiştim ama içime kurt düştü şimdi. Sorarım inşaallah ☺️
NurEto hly_1 canm böbrek üstü bezi hormonu değeri o kadar düşük değil aralığı en yükseği 360 felan en son benim 503 e düşmüştü sporla sonra baktırmadım tek basına yüksek olması bişey ifade etmiyor dedi doktor diğer hormonlarım normal çıktı Bi sürü kan verdim
melisnisan Misrizeli prolaktin seviyen yüksek olabilir ki bu da hamile kalmayı etkileyen bir durum drye gitmeniz en mantıklısı olacaktır
hly_1 Kızlar benim prolaktin 41 miş değerlerim acaba hamileliğe engel olabilir mi endokrin bölümüne git dedi doktor henüz gitmedim acaba ben bu yüzden mi hamile kalamıyordum kafamda değişik değişik sorular 🤭🤭
NurEto Bi doktor da dinledim arastırırken normal değeri dünyada 700 küsürmüş en üst seviye ama türkiye de aralığı az tutuyorlarmış
hly_1 NurEto anladım canım kadın doğumda kan verdim sonuçlar bu endokrine git dedi henüz gitmedim onda daha net bir sonuç alırım umarım