ElMus ikiz bebeklerde daha sık, kontrol, oluyo zaten canım öağırdıkları sürece git kontrollerini aksatma. Ekstra özen gereken Bi gebelik. İlk zamanlar zaten sık, oluyo. Benim tekti. ayda 1gidiyodum 30dan sonra 2haftada 1. 36dan sonra her hafta gittim. Hareketleri azdı, ve suyumda azalma vardı diye son hafta gün aşırı çağırıyordu.