Beyzayldz 36 haftalık hamileyim. Havadan dolayı yürüyüşe çıkamıyorum. Günlük hurma yiyorum. Sizce açılmayı başka ne şekilde yapabilirim. Doktorum normal doğum dedi
DBsvn Beyzayldz sıcak duş alabilirsiniz squat yapabilirsiniz papatya çayı içebilirsiniz plates topu varsa onun hareketlerine bakıp yapabilirsiniz temizlikte işe yarıyor baya 😂
kr1907 Beyzayldz 36.hafdana 38.haftaya kadar temizlik yürüyüş plates herrşeyi yaptım sıfır açıklık ile 38+ 5 de suyum geldi 😁 sezeryan A alındım ben anlamadım nasıl açıklık yapılıyor yapı meselesi gibş
Beyzayldz Gulbgn hemen şuan için demedim ki ilerde havalar daha da soğuyacak kar da olacak hiç yürüyüş yapamicam o yüzden sordum bi kaç hafta sonra ne yapabilirim. 4 hafta kaldı hem erken de sayılmaz
Gulbgn Beyzayldz buradan okuduğum kadarıyla bağdaş kurup oturmak sandalye ters oturmak ev işi çömelerek silmek sıcak suya oturmak ilişki bunlar aklımda olanlar
1dem Beyzayldz bol bol hareket et canım ben ilki normal yaptım 37.haftada bu ayda. dışarıyada ara sıra çıkmaya çalış. Merdiven çık. Hareketsiz kalma. İnşallah olur Açılma