Esraabyt adet sancısı gibi sancılar normal sayılmıyor bilginiz olsun ben o nedenle iki kere hastaneye gittim doktorum hemen çağırıp muayene etti hatta bugün bile gittim serum takıldı artık çok şükür bişey çıkmadı ama korkuyla gittim geldim ağrı kesici içtim halada ağrıyor biraz dün bütün gece uyuyamadım bol su için dediler su az içilincede sancı yaparmış enfeksiyon varsa yaparmış rahimde açılma olursa yaparmış o nedenle doktorunuza hemen sorun