Kızlar 18+3 haftalık hamileyim.Bn 16.Haftadan itibaren araara bebeğimin hareketlerini hissediyrm.2 gündr hissetmiyrm bilmiyorm.Bnde de bi halsizlik var.Grip olcak gibiyim heralde ama kasıklarımda ara ara ağrı oluyo.Panik olup hemen doktor a koşmadım ama bebeği karnında ölen var mı Bi belirti bişey hissediliyo mu yardımcı olursanız çok sevinirim