Kizlar 37+2 deyim aylardır her sabah tuvalete çıkıyorum arada kabızlık yaşadığım da oluyor beslenme düzenim bozulursa ama tuvalete her çıktığımda afedersiniz ishal gibi oluyor ama sadece sabah bir kez oluyor bu hatta bu aralar bazen iki kez oldu.Önceden magnezyum kullanıyordum ondan öyle olduğunu düşünüyordum ama 36. Hafta başında onu da biraktirdi doktorum hala böyle normal mi acaba bu şekilde olması 🤔