Ecbil benim yaklaşık 15 haftaya kadar her sabah nedense hep aynı saatlerde sancı girerdi karnıma bi yarım saat falan sürerdi geçene kadar yattığım yerden kalkmıyordum ne olur ne olmaz diye ben aşırı zayıftım o yüzden ona yordular rahim genişlemeye çalışıyor falan diye Allah korusun bi kanama olmadığı sürece telaş yapma ama doktoruna sor tabi..