Arkadaşlar merhaba herkese sağlıklı doğumlar dilerim. 26+4 ün bebeğim 4 gündür hiç hareket etmiyor çikolata sola yatma portakal suyu ne varsa denedim.Bana günde en az 10 kez hissetmen lazım takip et diyordu. Doktora gittim değerleri normal şükür.Bebeğin stres altında olabilir dedi ama şükür bir sorunum yok. Böyle uzun süre hareket etmeyen var mı aranız da acaba? Normal mi bu durum ?