AyselAlper canım gece 2.30 da suyum geldi hastaneye gittim sabah 7 ye kadar sancımın gelmesini bekledik fakat sancım olmadı. 7 de suni takıldı lavman yapıldı 1.30 a kadar sancım var ama ben hissetmiyorum sonra plates topunda zıplamaya basladım bebek aşağıya yerleşti saat 16.45 de doğumhaneye indik :)