8.haftam bugün bitti. folik asit kullanıyorum. Birde tiroid yüksek çıktığı için tiroid ilacına başlandı. Demir, kan sulandırıcı, omega vs. Kullanıyoruz demişsiniz. Bunları kullanmıyorum ben. Doktorum unutmuş olamaz değil mi? Kullanmak şart mı? Ya da kullanmak için erken mi daha?