minikveannesi19 11 haftaligiz 🐣 bulantılardan dolayı Decavit bıraktırıp premesis verdi doktorum. Hem bulantı önleyici, hem folik asitmis. Faydasını görmeyi bekliyorum dört gözle 😫
Brcnn minikveannesi19 canım banada premesis verdi ama ben hiç faydasını görmedim benim bulantım naneli şeker ve metpamidle geçti
Beyzz_1990 Momof2child yok henüz değil doktor 16 hafta olması lazım en az diyor kısmet🤗 sizin bellimi
Okyanus-1 Senarslanceliktas bende 13+5 haftadayim decavit kullanıyorum yalnız kan sulandırıci hangi durumlarda veriliyor doktorum bana önermedi
Asiyenur_46 Senarslanceliktas 10+2 hamdolsun buna şükür bulantılar devam ediyor folik asit ve decavite devam ediyoruz 2 hafta sonra kontrolümüz var doğum 24 temmuz görünüyor inşallah 🥰🧿
Aydanaydn Senarslanceliktas ben ikili test yaptırmamayı düşünüyorum çünkü yaşım 31 .30 yaş ve üzerinde sonuçlar biraz can sıkıyormuş . Zaten testte kesin sonuç değilmiş neden canımı sıkayım diye düşündüm 🙈
Yesimyldrm Benimde yarın ense kalınlığına bakılacak ikili test yapılacak inşallah sorunsuz bir şekilde atlatırız bunuda 🙏 Dua edin kızlar 😊
Misssimsek Yesimyldrm inşallah sorunsuz geçer canım benim de bidahaki kontrolde yapılmasi gerej sanırım ama.doktorum bisey söylemedi
Senarslanceliktas Aydanaydn yok normal 2 düşük oldu sonra genetiğe gittim heterizot çıktı pıhtılaşma o yüzden kullanıyorum
Aydanaydn Misssimsek aynen benimde tüp bebek ama kanamam oldu 6. Haftada kan sulandırıcıyı bıraktım umarım bişey olmaz bebişe😔
Yesimyldrm Misssimsek 11. Hafta ve 14.hafta arası yapılması lazım canım zamanı geldiyse randevu alıp git geç kalmadan 😊