Bence ayaklarının altına yüksek bişey yastık gbi de olur, koy yat fazla gezenleme. Bide ağrın sancın olursa hiç durma hemen hastaneye git. Ara ara kontrol et, aynı devam ederse yine git, çünkü düşükse eğer hemen önlerler ilacı var. Ama değildir inşallah sen içini ferah tut. Yatabildini kadar uzan yar bugün sırtüstü, lavaboya kalktın da da kontrol etmeyi unutma