Ozlemmmmm Haftadayiz ben 3 kilo almisim ama cevremdeki insanlar sanki 10 kilo almisim gibi aciyarak bakiyorlar
58Vildan Ozlemmmmm canim bende 2 kilo almışım cok taktım kafaya benim etrafimdakilerde alcaksin tani hamilesin diyolar 🙁
Hhtce Ozlemmmmm bizde 18+4 üz canım bende 3 kilo aldım aynı muamele bizdede var sanki 100 kilo almişim gibi tepki veriyor insanlar
Aysenurtsr Hhtce bana da ne kadar az almissin diyorlar sinirimi bozuyorlar 😄 Bir anda sismemi felan bekliyorlar sanirim. Ilginc insanlar
Ciara93 Ozlemmmmm ben ilk dört ayda yaklaşık 5 kg aldım Sen şimdiden böyleysen 9 aylıkken düşünemiyorum diyen çok oldu 🙂)) umrumda değil, ilk doğumumda tamm 20 kg aldım 🙈 senesi gelmeden Sağlıklı bi şekilde hepsini verdim. Şuan yine Sağlıklı yiyip bebeğimi beslemeye çalışıyorum. Aman 300 gr aldım 500 gr verdim çok umursama, Sağlıklı beslendiğin sürece.
Ozlemmmmm Ciara93 kesinlikle umursamiyorum ve de saglikli besleniyorum ama insanlarin tepkileri ve benim karsilik verememem cok canimi sikiyoe😨
Demir 17+2 yim. 5 kilo vermiştim iştahsızlıktan🤦🏻♀️ Sadece 2 sini geri aldım🙂Siz fazla almamışsınız kimsenin moralinizi bozmasına izin vermeyin.İlk 4 ay 3,4 çok normal.Çok konuşanlarada hamileyim, bebeğim için alıyorum diyin😉
husniyealtun Ozlemmmmm kilo almasanda niye kilo almiyorsun bebek beslenemiyordur derler. Umursama boşverrr
Babyboymom 20.haftadayım 6 kilo aldım 51 ile kaldım. Nasıl bkdr kilo oluyor anlamadım çokta yemiyorum
Ozlemmmmm Babyboymom bende hamilelikten once daha cok yiyordum ama cok hareketsizim tum gun oturuyorum spor sart