Arkadaşlar hamileliğim çok güzel giderken eşime bi anda uzman çavuşluk için eğitim cıktı herşey 1 hafta içinde oldu bitti ve ben 6 aylıktm gitmesini hicbir şekilde istemedim ama yaşam şartları o da bizi düşünüp gitmek istedi. Her neyse herşey bi anda olunca ben çok üzüldüm ve o gittikten sonra sıkıntılarım başladı tabi herşey o kadar ağır geldi ki en ağırı da 4 yaşında ki oğlumun babam ne zaman gelecek demesi oldu. Bende panik atak başladı nefes almakta sıkıntı çektim uykusuz kaldım şu an 8 ay olduk ve çok stresli yorgun hamilelik geçiriyorum. Bebeğim için çok endişeliym stres onu çok etkiliyor biliyorum ama elimden birşey gelmiyor istem dışı oluyor çünkü ne yaşayacağını bilmemek sıkıntı. Benim gibi stres li hamilelik geçirip bebeğini doğum yaparken ve sonrasında sağlıklı olan var mı bunu merak ediyorum? Teşekkürler sağlıcakla