Lya35 ya ben kat kat gıydıyorum gaz olmazın dıye ama yıne oluyo yıne oluyo bende kac cesıt damala kullandım o kakayıda biz mudahıle etmeden yapmıyo doktora sordum rahatsız olmazsa sıkıntınyok dedı ama oldugu zamn kulak copunu zeytın yagına batır uyar poposunu dedı bugun yaptım ama kaka yapmadı kı emın ol benım bebegımde aynı seylerı yapıyo