_vesileaksoy merhaba. Ben tecrübeli bir anne olarak yazmak istedim. Ben her ikisinden de aldım. Anne yani beşik benim evimde, park yatak kayın validemde duruyor (çalıştığım için gunduzleri o bakıyor )
Anne yani beşikten çok memnunum aslında. Özellikle emzirme açısından hemen emzir yatır. Çıt dese uyaniyorsun o açıdan çok iyi. Ama henüz 9.5 aylık olmasına rağmen oğlum zor sığıyor. Rahat edemiyor. Dönüp ettiğinde kafasını çarpıyor yani. Park yatak ise çok daha geniş ve daha rahat bana göre