Deletedmom127 Kızlar çok hastayım.. Boğazım ağrıyo kulaklarım ağrıyo. Sesim kalinlasti. Deli gibi öksürüyorum iyice boğazım ağrıyo... Bitkisel şeyler denedim çaylar meyve vs ama geçmedi. Acile gitsem de bişey yapmazlar herhalde demi ? Burnum genzime içime akıyor o da af edersiniz balgam yapıyo kuru öksürüge çeviriyo.. 😞
Bbc Deletedmom127 doktorunla görüş onun vereceği ilaçları talep et acildeki doktordan. Yoksa acilde geri çeviriyorlar seni hamilesin biz bir şey yapamayız diye
Furkanpervin Deletedmom127 valla benimde öyleydi hiç bişey geçirmedi ama naneli şeker gibi bi ilaç var hamilelerde kullanıyo bugün aldım kuru öksürüğüm vardı uyuyamıyodum 4 gündür artık zombiye dönmüştüm uykusuzluktan bügün öğlen ve akşam kullandım çok şükür öksürüğüm geçti rahatldım istersen adını veririm doktoruna sor kullan
Betul3535 Deletedmom127 geçmiş olsun sirkeli suyla gargara yapmak çok iyi geliyor birde şeker problemi yoksa pekmez yemek boğazı rahatlatıyor ama üstüne hemen su içmemelisin
AryaNur Deletedmom127 Bende dün geceden beri baya kötüyüm uyuyamiyorum boğazım ağrıyo, burnum akıyor limonlu ballı su içiyorum inşallah hemen atlatırız 🙏
2zannesi Bende hasta oluyorum burnum akıyor başım ağrıyor, işin kötüsü çocuklarda var ufak hastalık onlarada geçerse halimiz kötü, 34 haftalık ta hamileyim ilaç falanda zor napıcaz bilmiyorum Allah yardımcımz olsun
Polisannecik Kızlar bende aynıyım baya kötüyüm yataktan çıkamıyorum gündüz kendi doktoruma yazdım oda hemen acile git domuz gribi testi yaptır dedi. Bende gittim yaptırdım sonuç pozitif çıktı ilaç verdi bi zararı yok dedi kendi doktoruma söyledim oda kullan dedi inş bişey olmaz 28 haftalığım bende bebeğime bişey olur diye korkuyorum
2zannesi Polisannecik bu ara duyuyorum çok domuz gribi salgın demkki bende ondan korkuyorum ilaçları ağır mı diye ama verdilerse kullan hemen geçsin inşallah
Bottesini Polisannecik ben de oldum oğlandan geçti 29 haftalığım.dün gittimdr kullanmasan da olur ilaç bebeğe bişey olmaz dedi.dinlen bol bol su iç diyor.
Polisannecik Deletedmom127 saol canım uyuyamadığımdan bu saatte buralardayım şeninde aynı devam ederse git test yaptır hemen
Fatmanur_yakup17 Polisannecik valla kızlar salgın var sanırım aynı bende öyle gripten ölüyorum durmadan hapşurma boğazda kaşıntı balgam sı öksürük hepimize geçmiş olsun
Furkanpervin Deletedmom127 bitkisel pastil yesil renkte ☺️ Sorup kullan ama ☺️ İnşallah geçer Rabbim şifa versin 🙏
Polisannecik 2zannesi inş dünden beri kullanıyorum ama bakalım henüz bi gelişme yok canım hala yatak döşek yatıyorum