Kimseye sormam böyle bı konuyu , eşime sordum doğuma girmek istermisin diye evet gireceğim istiyorum dedi bende tamam dedim, girmek istemiyorum deseydide tamam diyecektim bence eşe bırakılmalı tamamen çünkü girmek istemeyen birini içeri zorla sokmanın çok sağlıklı olacağını düşünmüyorum