Canan34 Biz 39 olduk ama hala gelesimiz yok açıkcası yeni yıl bebesi olsun diye bizde beklemek istedik 🙏🏽 Sizde durumlar nasıll
Semiha57 Canan34 38+0 olduk iyice ağırlaştım omuz ve sırt kol ağırlarım oluyor sizlerde de var mı öyle ağrılar
Canan34 Akademisyenanne çatı mesafen biraz dar dedi doktorumuz benimde gönlümden çarşamba gidip kızımı alasım var 😊 sizde mi öylesiniz
Canan34 Akademisyenanne yaaaa birşey diyeceğim benim son 1 haftadır çok kaşıntım var hatta alerji gibi oluyorum bende doktor randevumu bekliyordum şuan sizin için araştirim dedim ama aynısı yaşıyorum desem inanır mısınız?Sizin nasıl
Akademisyenanne Canan34 benim bebegim kilolu ve pupp hastaligina yakalandim. Hayat kalitem cok kotu durumda. Normalde gecen hafta sezaryan olcaktim. Doktor musade etmedi. Bari yeni yili bekleyelim dedik.
Akademisyenanne Canan34 benim bebegim kilolu ve pupp hastaligina yakalandim. Hayat kalitem cok kotu durumda. Normalde gecen hafta sezaryan olcaktim. Doktor musade etmedi. Bari yeni yili bekleyelim dedik.
Canan34 Akademisyenanne ilk defa duyduğum ve hiç bilmediğim birşey umarım geçici birşeydir üzüldüm.Gerçekten herşeyin başı sağlık rabbim yardımcınız olsun 🙏🏽
Akademisyenanne Canan34 dogum gerceklesirse geciyormus😔baska caresi yok maalesef. Cok tesekkur ederim, amin🙏🏻
Syst333 Canan34 bende bugün 39+0 karın ağrım falan oluyo ama bende 2020de gelsin diye squat hurma yada doğum eylemini başlatacak herhangi bir girişimde bulunmuyorum 😂 ama yarın kontrolüm var çatı muayenesi yapar heralde siz çatı muayenesi oldunuz mu