Aysegulyeter 16 haftalik hamileyim. Bugun otururken bianda ayaga kalkinca kasıgıma cok fena bi agri girdi 1 dk filan sürdü sonra gecti. Sizce bu nomalmi yoksa bebege bisey olmusmudur? Cok korktum kendimi cok sucladim ani hareket ettim diye😔
Erenveannesi Ohooo daha ne ağrılar girecek kasığa bele sırta bacağa kola boyuna😁 eğer ağrı saatlerce sürerse endişelenmen be acile gitmen lazım ama 1 dk önemli bir şey değildir put gibi olamayız ya tabi hareket edicez 😊