Naciyegormez 39 haftalık olduk, ne yatakta rahat dönebiliyorum, ne de uyuyaniliyorum.. büyün vücudum kaşınıyor deli gibi hiç böyle bir gece geçirmemiştim :/
Oguzaysel Naciyegormez ben 37 ye girdim çok fena hissediyorum 2 hafta daha dayanamam bence bu hafta dogurcam
Ecc Naciyegormez canım 2 haftadır bende aynı durumdayım bu saat oldu daha doğru düzgün uyuyamadım kaşıntı beni mahvetti
Semiha57 Naciyegormez Benimde kemiklerim çok ağrıyor ondan dolayı uyuyamıyorum omuzlarım kırılıcak gibi
Dilara_ee Semiha57 🤦♀️çok geçmiş olsun. Az çekmedim. Kollarımı kırdılar sanki öyle ağrıyordu. Boşlukta tutamıyorum suyumu zor içiyordum. Ağla ağrıdan ağla🤦♀️ayaklarıma geçti Bi ara resmen yürüyemedim. Magnezyum muş kalsiyum mus ne fayda. Bi çeken bilir Bi Allah. Rabbim yardımcın olsun. Benim geçti çok şükür🤲
Semiha57 Dilara_ee İlk baştan beri doktorun verdiği ilaçları düzenli olarak kullanıyorum ama dediğin gibi faydasız olucağı varsa oluyor. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun 38 haftalık oldum doğurunca geçer inşallah sen kaç haftalıksın
Eda_cey Naciyegormez bu saat oldu hala uyuyamadim valla 33 +4uz bizde uyuyamiyorum hep bu sekildeyim 😁uyuyuncada uyanamiyorum 😁
Ilknur_emin Eda_cey 33+2 al bendende o kadar uyuyamıyorum ellerim kollarım uyuşuk durumda basım ağrıyor doymuyorum
Eda_cey Ilknur_emin doymama zaten tamam artik dunyalari yesem 2 dakikaya gurultular basliyor banamisin demiyor bu saate bile acim ve canim yemk istiyor kalkip yapmk zor geliyor artik ve cok sicak vucuduk yaniyorum dun koca bardaga su doldurdum icinede birsuru buz attim butun vucuduma surdum ictim valla yaniyorum uyuyamiyorum donemiyorum cok zorlaniyorum gecelerii 😁🙈
Ilknur_emin Eda_cey benim esim yanımda yok o olunca sırtıma masaj yapıyor hemencik uyuyakaliyorum oda haftada 1 gün eve geliyor yani bir gün doya doya uyuyorum diyebilirim bı dogsaydi sıpalar rahatlicazda
Ilknur_emin Eda_cey valla hiç doğacak yorulcam uykusuz kalicam vs vs diyede düşünmuyorum herkes diyor ya bunlar iyi günlerin dogunca uykusuz kalacaksın falan diye sanane seni mi geriyor benim uykusuz kalacak olmam demek istiyorum 🤣
Eda_cey Ilknur_emin aynen canim benim esimde yaoiyor sagolsun ama serseride benimkide bu hafta geceleri yok bende cok zorlaniyorum 😁aynen valla bende diorum sen uyuyabildinmi zamaninda hayir dio hamileyken uyulmuyo diolar ozaman neden beni zorluyorsun keyfimden uyumamazlik yapmiyom heralde naparsam yapdm dalamiyorum uykuya diyorum sinirli bir dille susuyorlar 😁😁🙈
Ahuzd Ilknur_emin bunları bende sevmiyorum , insanoğlu yüzyıllardır var ve sanki bazı kadınlar yeryüzünde ilk onlar doğurmuşcasına konuşuyor 🤦🏾♀️🤦🏾♀️🤦🏾♀️ Akıl istersem verirsin ki istiyorum normal olanlardan 🤷🏽♀️
Ilknur_emin Eda_cey hak ediyorlar ama canım o cevabı şuursuz insanlar 🤣 zaten heyheylerim üzerimde kafalarında saç bırakmam 🤣 bu arada doktorun doğum için bir tarih verdimi
Semiha57 Dilara_ee senin de gelir Allah’ın izni ile inan bu son zamanlar hiç geçmiyor gibi geliyor insana
Eda_cey Ilknur_emin 12 subat dedi canim muhtemel dogum tarihimiz ama okadr beklemeyede bilir dedi belli degil bakalim ya ocak sonu annesi yada subat basi annesi olucaz 😁🙈