busraaydnnn Baş parmağım kadar bı akıntı gelmiş idrar değil eminim ama normal günlük akıntı da değil şu olabilir mi? Çok az da olsa su gelir mi azar azar ??
hunilimom busraaydnnn sızıntı şekilinde bacaklarından aşağıya akar ve tuvalete gittiğinde tuvaletini yaptın kendini sıktın kesildi cistir😁 kesilmedi sudur renksiz kokusuz şeffaf bi şey şu peçete yada ped koyabilirken daha net anlamak için eğer 10 15 dk içinde ped baya doluyirsa suyun olabilir
busraaydnnn Fatos0277 37+6 yım bugün duyum gelmiş olsa devamı durmadan mi gelir acaba yoksa yarım saat sonra bidaha mi gelir mesela ya çok ta heyecanlandım bebişim hemen gelsin istiyorum 🤭
cansubsrr busraaydnnn Valla bende gittim suyum geliyor azar azar diye normal deyip eve yolladılar 39+5 bu arada
Esilaninannesi Suyu ayırt ediyorsun akıntı dan farklı şeffaf renkte ve bıldıgın su gıbı oluyor. Bebek hareketlerını takıp et ped takibi yap ve gıtme imkanın varsa bı acile git derim. Şakaya gelcek bısey degıl cıddı bır konu malesef.