Topraginannesii Merhaba ben 30+6 haftalık hamileyim Bandırma da Emre marta gidiyorum yeni başladım gidenler var mı nasıl doğuma giriyor mu nerak ettm
Hb1903 Topraginannesii çok iyi tanırım kendisini izmirdeydi tayini çıktı bandırmaya geldi orayada geldik ziyaretine abim gibidir kendisi oglumu o dogurttu 🙃
Jelybon Topraginannesii Merhaba.Ne yaptiniz acaba.Emre beye devam mi ettiniz. Devam ettiyseniz memnun muydunuz?