İyi geceler merhaba herkese adetimden 4 gün geçti sağlık ocağına gidip kan testi yaptırdım beta hcg değerim 2158 çıktı doktorum 6 haftalık hamile olduğumu fakat kadın doğumun daha iyi bileceğini söyledi internetten hesaplamama göre 4+5 günlük hamile olduğumu hesapladım pazartesi kadın doğuma gidicem araştırmama göre alttan muayene ile kesenin görülebileceği yazıyor sizce ne yapmalıyım normal ultrasonla görünmez mi?