profesyonelpollyanna Kızlar enfeksiyondan kaynaklı sanırım alt bölgemde kaşıntı var 2-3 gündür. Burada okumuştum elma sirkesiyle silmenin iyi geldiğini. Akşam eşimden sirke istedim elma diye belirttim ama üzüm sirkesi almış 🤦🏻♀️ Yarın değiştiririz dedik ama ben şimdi uyuyamıyorumm kaşıntıdan resmen. Üzüm sirkesi kullansam olur mu?
AATozarr profesyonelpollyanna Marketten alınan sirkeyi kullanma ev yapımı olması gerekli onlar tamamen kimyasal
Ynmb profesyonelpollyanna kolonya sür birazcık yakar ama çok rahatlarsın ben öyle yapıyorum limon kolonyası çok iyi geliyor
aysenur4 profesyonelpollyanna benimde war hele çamasırım degince faşan daha cok kasınıyo alt tarafım tamamen cıplak uyudugum günleri bilirim
AATozarr profesyonelpollyanna Ama yani market sirkeleri hiç sağlıklı değil 😏 tuzlu suyla yıka daha iyi
profesyonelpollyanna aysenur4 bende çok sık çamaşır değiştiriyorum kuru kalsın diye ama bu gece çok rahatsız edecek derecede kaşıntı var çözüm bulamadım 😓
aysenur4 profesyonelpollyanna kuru kalmasını sadece camasır değiştirmekle olmaz ben pecete de koyuyorum arasına dudak arasına yani iyi geldi
AATozarr profesyonelpollyanna Evde sade soda varsa bir çay bardağı soda çok az su koy yada koymadan da sürebilirsin kalsın orda baya etkisi olur kaşıntına rica ederim
Gzdeeymn95 El yapımı yoğurt varsa özel bölgene sürdüğünde oradaki mikrobu öldürüyomuş okumuştum daha önce günah nimet diyebilirsin ama ben denedim iyi gelmişti sür biraz bekle sonra yıka denersen
profesyonelpollyanna Gzdeeymn95 olsa denerdim ama ev yapımı yoğurt yok şuanda evde 😓 yinede teşekkürler
Zeynepvefaannesi Bende hamile olduğumdan beri aynı sorunu yaşıyorum, ılık su ile yıkıyorum karbonatlı sirkeli su ile siliyorum önden arkaya doğru silinmesi lazım. İnşallah çözüm bulursan ben 37 haftadan beri çekiyorum Allah yardımcın olsun