Hanımlar sorum bu.. bir bebek bir haftada 600 gram alır mı? 35+4teki muayenede doktor 2550 Gr dedi. 36+5te yani 7 gün sonra ise 3100 Gr!! Doktor aynı, cihaz aynı.. yanılma payı olabilir biliyorum ama bu kadarı mümkün mü?? Boyu ise 49 cmden 52 cme çıkmış!! Maşallah barekallah diyorum. Bununla birlikte normal doğum olursa bebek iri olsun istemiyorum. Rabbim hayırlısını versin.. ne dersiniz??
Not:: günde genelde iki öğün yiyorum. Öğlen civarı bir kahvaltı ve akşam 6 gibi yemek. Geceye doğru ise meyve veya sahlep tarzı içecek.. yani öyle aman aman dolu bir beslenme de yok bende!