cnnezer 26 haftalık olan var mı hazırlıklar ne durumda şikayetleriniz var mı doğum tarihi ne olacak 🙈
Ececik07 cnnezer 26+4 üm mide yanmam çok ve bebeğin hareketi çok azaldı 4 gündür. Hazırlıklar yavaş yavaş yapıyorum. Sizin ne durum da nasıl gidiyor. ?
Songul1107 cnnezer şiddetli bir şekilde belimin sol tarafı felaket ağrıyor hiç bir sekılde eğilemiyorum ağrısı hiç geçmiyor maalesef 😔 doğum tarihi 1 nisan 😀
Anneolmak_ cnnezer 26+5im tam takır hazırlıklarım çok şükür hepsi bitti listeme göre alışveriş yaptım. Belim ağrıyor uzanırken herşeyi erken aldım daha fazla ağrımadan olsun bitsin dedim😍🙏
Gizeminik 26+2 haftalığım bu güne kadar bir sürü sorun yaşadım🤦🏼♀️ dileğim bundan sonraki haftaları çok sağlıklı ve huzurlu geçirmek🦋💙bir de zamanında, sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah🤲🏻🍀
Emirbebek cnnezer 27 haftalık olduk bizde alışveriş e Bebek kıyafet leriyle başladık 4 tane yeni doğan takım bir tane tulum iki tane ince battaniye iki tane kalın battaniye Aldık şimdilik daha bir sürü eksik var Bebek 👶🏻 kilo ları nasıl gidiyor
Ececik07 cnnezer maalesef bende de çok ama artık sağlıklı olsun da gerisi hiç önemli değil gaviscon kullanabilirsin sıcak süt de işe yarıyor biraz
Sunshine00 26+5 im benimde sağ kadığım çok ağrıyor ayakta duramıyorum dün sabaha kadarda vajinamda ağrı oldu 😞 böyle ağrısı olan varmı?
Sermec cnnezer 26+4 haftalık hamıleyım bu aralar bır sakın bir cok hareketli tek sıkıntım sırt agrılarım oluyo bu aralar en son 25+5 te 903 gr 32 cm di bizim bebiş 🥰