Aleevvv Açıklık 1 cm nstte 70 lerde yatış dedi eve gelmek istedim hastanede mi bekleseydim ev yakın ama ne kadar bekleyeceğim belli değil diye eve geldim. Ağrım çok açıklık yok
zelis63 Aleevvv suyun gelirse git canm yada çok yoğun sancın olursada git bazılarının suyu gelmiyor doktorlar patlatıyo
Busratm Aleevvv Nst de hareketler normalse ve sizde hareketleri hissediyorsanız bence evde bekleyin. Ama bir anormallik hissederseniz kanama ya da su gelişi olursa hastaneye gidin derim. Evdeyken duş alın hareketler yapın varsa plates topunda zıplayın inşallah sağlıklı şekilde doğurursunuz 🌸
Ozlembjk Aleevvv persembe günü benimde nstde 87 90 falan cikti ve 1 cm acikligim varmis ama ben sezeryan olacagim icin yatis verdikleri halde kabul etmedim
Vrlkdr Sıcak duş al sancıların 5 dk ya düşene kadar bekle bence. 5 dk ya düşünce hastaneye git canım.
Bertug-Tugberk-Mom Duşa gir kesinlikle ve sancin olması çok iyi , acılman kısa sürede artar. ALLAH yardımcın olsun hayırlı doğumlar, sağlıcakla kavuş yavruna 🙏
kartalice2020 Sancının 5 dk da bire düşmesini beklemeyin evde... hastane ve ev arası ne kadar bilmiyorum ama 20 dk da bir gelirse gidin.bebeğinizin kalp ritimleri düşebilir..