Ciara93 Lamelif canım kasıklarda ve belde ağrın oluyor, adet sancısının olduğunu ve kat kat kat fazla olduğunu düşün aynı bölge ve aynı ağrının çok şiddetlisi. Önce uzun aralıklarla hafif başlıyor, git gide artıyor ve off çok fena 🙁
Lamelif Tugcerasim gunaynur Ciara93 Ebrarela benim bu akşam ilk defa göbeğimde kasılmalar oldu bebeğim hareket ettikçe oldu tam göbek deliğimin orda. 28+2 haftalığız daha ve 3 gün önce kontrol vardı herşey yolunda dedi doktor bu göbek çevresi kasılmalar normal mi akıntım yok kasıklarım da ağırmıyor. Acile gitsem mi ?
Ebrarela Beyzasenel yok canım gerçek sancı değildir. Korkutmak gibi olmasın ama başka bişey sancı felaket bişey
Tugcerasim Beyzasenel yalancı sancılar ağrısız olur bian karnın gerilir sonra geçer ama doğum sancısı anlaşılıyor
Asrinbaby Ciara93 korkutmayalım lütfen 😂 ben yıllardır adet sancısından acillik olan insanım her ay bi serum yiyorum. Doğum sancısı o zaman bana güzel gelir 9 ay sancisiz geçen zamana bedel olur 😂
Beyzasenel Tugcerasim bu karnımın bi an gerilmesi 5 dk sonra normale dönmesi yalancı sancı yani 🙈 bende karnım niye böyle oluyo acaba arada diyodum😊😊😊 teşekkür ederim 😊
Tugcerasim Lamelif yalancı sancılar 4 ile 6 ay arasında başlıyor rahim kendini hazırlıyor yavaş yavaş normal çok sıklaşırsa ağrılı olursa doktora git rahatsız ediyorsa ılık bir duş al rahat edersin
Tugcerasim Lamelif korkam hiç derin nefes al o an haraket et zaten ozaman geçer gerçek sancılar naparsan geçmez
Ciara93 Asrinbaby korkutmuyorum kendini hazırlaman için anlatıyorum 😂 ben de öyleydim ilk gün mutlaka iğne yaptırırdım, o ne ki 😝😝😅 doğru nefes alıp enerjini doğru harcayınca kolaylaşıyor Doğum Allah hepimizin yardımcısı olsun 😍
Eliftotree Ya bends çok korkuyorum son iki gündür belim hafif ağırıyor böyle tatlı bir ağrı 31+2 haftalığım acaba normal mi çok korkuyorum erken doğumdan 😔 acaba bebeğim şimdi doğsa yaşar mı lütfen yardımcı olun 🤔
Svcnn Eliftotree kilosu 2 bucuk olan bebeklern cgu dogsada nefes alma sntsi cekmez buyuk.ihtimal.demsti doktrm simdi benmde erkn dgm yapma ihtmalim.var 33. Haftdan beri bekliyrz sukur kilosu 2 bcuk du iste simdi 35+2 oldk
Eliftotree Svcnn masAllah canım sen kritik donemleri atlatmışsın zaten senin bebeğin şimdi doğsa normal sayılır Allah bebişlerimizi bize bağışlasın