Kursadbudak Merhabalar,beta hcg değerim 1826 reglimden 5 gün geçti.Kese için 3 gün sonraya randevu alabildim.Akşamları karın ağrısı ve kramp şellinde ağrı hissediyorum.Kabızlıktan dolayı gaz sancısıda olabilir aynı durumu yaşayan varmı?
Edizim06 Kursadbudak ınan canım ben dayanamıck Sekılde gaz sancısı yaşadım ılk haftalar karnım davul gıbı oldu endıselenıp gıttım doktor normal gayet hersey yolunda dedı ama kesınlıkle agrı kesıcı vs hıcbırsey almadım su ıcıp yattım hep
Edizim06 Kursadbudak ayağını falan sıcak tut saha çok yenı 3 ayıma gırdım ınan yenı bıttı gaz sancım yedıklerıme dıkkat edıyorum artık