Kızlar 37+3 deyiz acildeydim üsütmüsüm. Titreme geldi gittim serum vs tansiyonum 15 e 9 cıktı ama yarım saat önce yemek yemiştim serum dan sorma 12 ye 7 ye düstü. Doktorumla konustu acil doktoru kanımda biraz enfeksiyon cıktı gripten, pazartesi kontrole gel dedi idrarımda gizli albümin var mı ona bakacakmıs daha önce yaptıran var mı bilgi versin korkuyorum :( tansiyonum da her zaman yüksek olmuyor bazen nadir :((